Hibabejelentés
Munkatársaink a hibabejelentéseket kivizsgálják.
Szolgáltatói rendszer (hőközpont, távhővezeték) hibákat elhárítják.
Felhasználói rendszer (hőközpont falsíkján kívül eső fűtési és melegvíz vezetékek, szerelvények, fűtőtestek) hibája esetén az alábbi munkavégzés díjmentes:
– a testi épséget veszélyeztető és vagyoni kárt okozó hiba esetén a felhasználói rendszer kizárás és ürítés, majd a szakvállalkozóval elvégeztetett hibaelhárítás készre jelentését követően üzembe helyezés (visszanyitás, töltés, légtelenítés)
– a fűtés beindítást követő 10 napon belül a felhasználói rendszer légtelenítése
A felhasználói rendszeren munkadíj ellenében végzett szolgáltatásaink díjait a lap alján a “DIJTÁBLÁZAT” gombra kattintva tekintheti meg.
A munkavégzéshez szükséges helyiségekbe való bejutás biztosítása minden esetben a felhasználók vagy képviselőjük feladata!
Felhasználói rendszeren a fent felsorolt munkákon kívül, kapacitás hiányában társaságunk egyéb hibaelhárítást nem végez, azokra szakvállalkozó igénybevételét javasoljuk.
Ügyelet hívható 0-24 óráig telefon:
(52) 460-460
(technikai okok miatt foglaltság esetén is kicsöngést jelez)
A (52) 460-460 telefonvonal tartós elérhetetlenséggel járó műszaki hibája esetén:
telefon: (52) 413-330
vagy
e-mail: ugyelet@dhrt.hu