Ügyfélszolgálati iroda
A Debreceni Hőszolgáltató Zrt. a díjfizetői, felhasználói kapcsolattartás elősegítése érdekében ügyfélszolgálati irodát működtet.
Ügyfélszolgálati iroda tevékenysége
- Általános információadás a szolgáltatásról,
- Díjfizetőváltozás bejelentésével kapcsolatos feladatok ellátása,
- Igazolás kiadása tartozás mentességről,
- Díj befizetések fogadása,
- Tájékoztatás a távhőellátás – fűtés és HMV – díjtételeiről, az elszámolási módokról és a számlázási rendről,
- Távhőellátás számláival kapcsolatos észrevételek intézése,
- Tájékoztatás a távhő és a HMV mérés szerinti elszámolásának lehetőségeiről és feltételeiről, részfizetés módosítása,
- Tájékoztatás aktuális tartozásról, megállapodás kötés a tartozás kiegyenlítésére,
- Egyéb a szolgáltatással kapcsolatos bejelentések fogadása, továbbítása.
Az elektronikusan kezdeményezett ügyek intézése a beküldést követő első munkanapon kezdődik meg.
A bejelentésekről-panaszokról jegyzőkönyv készül, ha a személyes, vagy telefonos panasz kezelése a ügyfélszolgálati helyek ügykezelői hatáskörét meghaladja (a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges), vagy a felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, és/vagy kéri a panaszról jegyzőkönyv felvételét.
Személyes panasz esetén a jegyzőkönyv bejelentői fejezetét a panaszos tölti ki (kivéve, ha felkéri erre az ügyintézőt).
Ügyfélszolgálati Iroda elérhetősége:
Debrecen, Darabos u. 16.
Telefon: (52) 525-525 Fax: (52) 525-527
Nyitvatartás:
Hétfő 8.00 – 15.30-ig Ebédidő 12.00.-12.30-ig
Kedd 8.00 – 15.30-ig Ebédidő 12.00.-12.30-ig
Szerda 8.00 – 15.30-ig Ebédidő 12.00.-12.30-ig
Csütörtök 8.00 – 20.00-ig Pénztár zárás 19.30-kor
Péntek 8.00 – 12.00-ig Pénztár zárás 11.30-kor
Ha a bejelentő hozzájárul, -a fenti okok miatt jegyzőkönyvezendő- telefonos panaszokról nem szükséges írásos jegyzőkönyvet felvenni, hiszen a Ügyfélszolgálati Iroda telefonos hívásai a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (továbbiakban: Fvt.) 17/B. § (3) bekezdése szerint rögzítésre, és 5 évig megőrzésre kerülnek, és igény esetén a panaszos rendelkezésére állnak.
A jegyzőkönyvekben (hangfelvételeken) rögzítetteket DH Zrt. illetékes szervezeti egysége kivizsgálja és 15 napon belül indoklással ellátott tájékoztatást küld a felhasználónak,kivéve ha a DH Zrt. a szóban közölt panaszban foglaltaknak nyomban eleget tesz.
Online időpontfoglalás
Ne álljon sorba feleslegesen, foglaljon időpontot online most!
Jogorvoslati helyek
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
Lakóhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérési adatait itt találja!
4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745
Fax: 06-52-500-720
E-mail: nemes.brigitta@hbkik.hu
bekelteto@hbkik.hu
Hajdú-Bihar Vármegyei Kormányhivatal Közlekedési,
Műszaki Engedélyezési, Mérésügyi és Fogyasztóvédelmi Főosztály
Fogyasztóvédelmi Osztály
4024 Debrecen, Kossuth utca. 12-14.
Telefon: 06-52-533-924
Fax: 06-52-504-105
Email:fogyasztovedelem@hajdu.gov.hu
Hivatali kapu neve és KRID azonosítója: HBMKHFV, 210220917
Magyar Energetikai és Közmű –szabályozási Hivatal
Fogyasztóvédelmi Ügyfélszolgálat
1054 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 52.
1388 Budapest, Pf. 89
Tel: +36 1 459 7740
Fax: +36 1 459 7739
Zöld szám: +36 80 205 386
E-mail:fogyasztovedelem@mekh.hu
A Távhőszolgáltatásról szóló 2005. évi XVIII. törvény 11. § (3) bekezdésének megfelelően a fogyasztóvédelmi hatósági eljárásban a fogyasztónak igazolnia kell, hogy a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos és az eljárás alapjául szolgáló panaszt a távhőszolgáltató felé megtette.