Ügyfélszolgálati iroda
A Debreceni Hőszolgáltató Zrt. a díjfizetői, felhasználói kapcsolattartás elősegítése érdekében ügyfélszolgálati irodát működtet.

Ügyfélszolgálati iroda tevékenysége
- Általános információadás a szolgáltatásról,
- Díjfizetőváltozás bejelentésével kapcsolatos feladatok ellátása,
- Igazolás kiadása tartozás mentességről,
- Díj befizetések fogadása,
- Tájékoztatás a távhőellátás – fűtés és HMV – díjtételeiről, az elszámolási módokról és a számlázási rendről,
- Távhőellátás számláival kapcsolatos észrevételek intézése,
- Tájékoztatás a távhő és a HMV mérés szerinti elszámolásának lehetőségeiről és feltételeiről, részfizetés módosítása,
- Tájékoztatás aktuális tartozásról, megállapodás kötés a tartozás kiegyenlítésére,
- Egyéb a szolgáltatással kapcsolatos bejelentések fogadása, továbbítása.
Az elektronikusan kezdeményezett ügyek intézése a beküldést követő első munkanapon kezdődik meg.
Ügyfélszolgálati Iroda elérhetősége:
Debrecen, Darabos u. 16.
Telefon: (52) 525-525 , (52) 525-526
Nyitvatartás:
Hétfő 8.00 – 15.30-ig Ebédidő 12.00.-12.30-ig
Kedd 8.00 – 15.30-ig Ebédidő 12.00.-12.30-ig
Szerda 8.00 – 15.30-ig Ebédidő 12.00.-12.30-ig
Csütörtök 8.00 – 20.00-ig
Péntek 8.00 – 12.00-ig
Online időpontfoglalás
Ne álljon sorba feleslegesen, foglaljon időpontot online most!