Ügyfélszolgálati iroda

A Debreceni Hőszolgáltató Zrt. a díjfizetői, felhasználói kapcsolattartás elősegítése érdekében ügyfélszolgálati irodát működtet.

Darabos kirakat 2022

Ügyfélszolgálati iroda tevékenysége

  • Általános információadás a szolgáltatásról,
  • Díjfizetőváltozás bejelentésével kapcsolatos feladatok ellátása,
  • Igazolás kiadása tartozás mentességről,
  • Díj befizetések fogadása,
  • Tájékoztatás a távhőellátás – fűtés és HMV – díjtételeiről, az elszámolási módokról és a számlázási rendről,
  • Távhőellátás számláival kapcsolatos észrevételek intézése,
  • Tájékoztatás a távhő és a HMV mérés szerinti elszámolásának lehetőségeiről és feltételeiről, részfizetés módosítása,
  • Tájékoztatás aktuális tartozásról, megállapodás kötés a tartozás kiegyenlítésére,
  • Egyéb a szolgáltatással kapcsolatos bejelentések fogadása, továbbítása.

Az elektronikusan kezdeményezett ügyek intézése a beküldést követő első munkanapon kezdődik meg.

Ügyfélszolgálati Iroda elérhetősége:

Debrecen, Darabos u. 16.

Telefon: (52) 525-525 Fax: (52) 525-527

Nyitvatartás:

Hétfő              8.00 – 15.30-ig     Ebédidő 12.00.-12.30-ig

Kedd               8.00 – 15.30-ig      Ebédidő 12.00.-12.30-ig

Szerda            8.00 – 15.30-ig      Ebédidő 12.00.-12.30-ig

Csütörtök       8.00 – 20.00-ig      Pénztár zárás 19.30-kor

Péntek            8.00 – 12.00-ig      Pénztár zárás 11.30-kor

Online időpontfoglalás

Ne álljon sorba feleslegesen, foglaljon időpontot online most!