Ügyfélszolgálati iroda

A Debreceni Hőszolgáltató Zrt. a díjfizetői, felhasználói kapcsolattartás elősegítése érdekében ügyfélszolgálati irodát működtet.

Borítókép, amin az ügyfélszolgálat kirakata látható

Ügyfélszolgálati iroda tevékenysége:

  • Általános információadás a szolgáltatásról
  • Díjfizetőváltozás bejelentésével kapcsolatos feladatok ellátása
  • Igazolás kiadása tartozás mentességről
  • Díjbefizetések fogadása
  • Tájékoztatás a távhőellátás – fűtés és HMV – díjtételeiről, az elszámolási módokról és a számlázási rendről
  • Távhőellátás számláival kapcsolatos észrevételek intézése
  • Tájékoztatás a távhő és a HMV mérés szerinti elszámolásának lehetőségeiről és feltételeiről, részfizetés módosítása
  • Tájékoztatás aktuális tartozásról, megállapodáskötés a tartozás kiegyenlítésére
  • Egyéb szolgáltatással kapcsolatos bejelentések fogadása, továbbítása

Az elektronikusan kezdeményezett ügyek intézése a beküldést követő első munkanapon kezdődik meg.

Ügyfélszolgálati Iroda elérhetősége:

Debrecen, Darabos u. 16.

Telefon: (52) 525-525, (52) 525-526

Nyitvatartás:

Hétfő              8:00 – 15:30      Ebédidő 12:00-12:30

Kedd              8:00 – 15:30      Ebédidő 12:00-12:30

Szerda            8:00 – 15:30      Ebédidő 12:00-12:30

Csütörtök       8:00 – 20:00     

Péntek            8:00 – 12:00      

Online időpontfoglalás

Ne álljon sorba feleslegesen, foglaljon időpontot online most!