Ügyfélszolgálati iroda
A Debreceni Hőszolgáltató Zrt. a díjfizetői, felhasználói kapcsolattartás elősegítése érdekében ügyfélszolgálati irodát működtet.

Ügyfélszolgálati iroda tevékenysége:
- Általános információadás a szolgáltatásról
- Díjfizetőváltozás bejelentésével kapcsolatos feladatok ellátása
- Igazolás kiadása tartozás mentességről
- Díjbefizetések fogadása
- Tájékoztatás a távhőellátás – fűtés és HMV – díjtételeiről, az elszámolási módokról és a számlázási rendről
- Távhőellátás számláival kapcsolatos észrevételek intézése
- Tájékoztatás a távhő és a HMV mérés szerinti elszámolásának lehetőségeiről és feltételeiről, részfizetés módosítása
- Tájékoztatás aktuális tartozásról, megállapodáskötés a tartozás kiegyenlítésére
- Egyéb szolgáltatással kapcsolatos bejelentések fogadása, továbbítása
Az elektronikusan kezdeményezett ügyek intézése a beküldést követő első munkanapon kezdődik meg.
Ügyfélszolgálati Iroda elérhetősége:
Debrecen, Darabos u. 16.
Telefon: (52) 525-525, (52) 525-526
Nyitvatartás:
Hétfő 8:00 – 15:30 Ebédidő 12:00-12:30
Kedd 8:00 – 15:30 Ebédidő 12:00-12:30
Szerda 8:00 – 15:30 Ebédidő 12:00-12:30
Csütörtök 8:00 – 20:00
Péntek 8:00 – 12:00
Online időpontfoglalás
Ne álljon sorba feleslegesen, foglaljon időpontot online most!