Távhő az ügyfelek szolgálatában

A Debreceni Hőszolgáltató Zrt. felkészült munkatársakkal és professzionális kiszolgálással működik a Darabos utca 16. szám alatt, ahol immár 24 éve működteti ügyfélszolgálati irodáját.

Az ügyfélszolgálati iroda célja, hogy a számlázással, szerződéssel, mérőállással kapcsolatos ügyekben teljeskörű ügyintézést biztosítson. Az iroda munkatársai mindent megtesznek azért, hogy a személyes, telefonos vagy e-mail megkeresések alkalmával felmerülő ügyeket szakszerűen kezeljék, így az ügyfelek minden problémájukra kielégítő tájékoztatást, választ kapjanak.

A fogyasztók elégedettségét és az ügyfélszolgálati iroda működését a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal Fogyasztóvédelmi Főosztálya rendszeresen ellenőrzi. A felmérési eredmények figyelembevételével a Debreceni Hőszolgáltató Zrt. folyamatosan fejleszti folyamatait, törekedve a minél magasabb színvonalú szolgáltatás nyújtására.

Az ügyfélszolgálat munkatársai rendszeresen vesznek részt tréningeken és továbbképzéseken. A kollégák felkészültségét hitelesen mutatja, hogy a 2021. szeptemberében megrendezett távhőszolgáltatók ügyfélszolgálatainak országos versenyén első helyen végeztek. A debreceni csapatnak így lehetősége nyílt értékeit és az alkalmazott jó gyakorlatait bemutatni szélesebb, szakmai közönség előtt is.

A „DEHŐSÖK” győztes csapata

A Debreceni Hőszolgáltató Zrt. felhívja a figyelmet a járványügyi szabályok betartására és a maszkhasználat fontosságára. Elsősorban elektronikus és telefonos ügyintézésre kéri az ügyfeleit. A személyes ügyfélkiszolgálás torlódásmentes és hatékony működése érdekében az ügyfeleknek lehetősége van az előzetes időpontfoglalásra is, amelyet a https://dhrt.hu/idopontfoglalas/ linken érnek el.