felmérés kép

Felhasználói Elégedettségi Felmérés

Tisztelt Lakossági Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Debreceni Hőszolgáltató Zrt. – a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal megbízásából – 2025. évben is jogszabályi kötelezettségének eleget téve Felhasználói Elégedettségi Felmérést végeztet.

A felmérés célja az ügyfelek véleményének megismerése, szolgáltatásunk színvonalának emelése.

2025. szeptember 01. – október 31. között a felmérést – a MEKH által megbízott – M.Á.S.T. Piac- és Közvéleménykutató Kft. kérdezőbiztosai végzik.

A kérdezőbiztosok – betartva a vonatkozó előírásokat – igazolják magukat, majd a szolgáltatás minőségével, a leolvasással, tájékoztatással, számlázással, környezetvédelemmel kapcsolatban tesznek fel kérdéséket.

Kérjük – amennyiben Önt is felkeresik – a felmérés sikere érdekében szíveskedjen közreműködni és a kérdezőbiztos által feltett kérdésekre válaszolni!

Számunkra fontos az Ön véleménye, ezért kérjük, hogy válaszaival Ön is segítse munkánkat!

Köszönjük!