Hibabejelentés
Online hibabejelentés
Munkatársaink a hibabejelentéseket kivizsgálják.
Szolgáltatói rendszer (hőközpont, távhővezeték) hibáit elhárítják.
Felhasználói rendszer (hőközpont falsíkján kívül eső fűtési – és melegvízvezetékek, szerelvények, fűtőtestek) hibája esetén az alábbi munkavégzés díjmentes:
– a testi épséget veszélyeztető és vagyoni kárt okozó hiba esetén a felhasználói rendszer kizárás és ürítés, majd a szakvállalkozóval elvégeztetett hibaelhárítás készre jelentését követően üzembe helyezés (visszanyitás, töltés, légtelenítés)
– a fűtésbeindítást követő 10 napon belül a felhasználói rendszer légtelenítése
A felhasználói rendszeren munkadíj ellenében végzett szolgáltatásaink díjait a lap alján a „DÍJTÁBLÁZAT” gombra kattintva tekintheti meg.
A munkavégzéshez szükséges helyiségekbe való bejutás biztosítása minden esetben a felhasználók vagy képviselőjük feladata!
Felhasználói rendszeren a fent felsorolt munkákon kívül, kapacitás hiányában társaságunk egyéb hibaelhárítást nem végez, azokra szakvállalkozó igénybevételét javasoljuk.
A hibabejelentő Ügyelet hívható 0-24 óráig telefonon:
(52) 460-460
(technikai okok miatt foglaltság esetén is kicsöngést, hívásvárakoztatást jelez)
A műszaki hibák online is bejelenthetőek, gyors és kényelmes módon, ügyintézőnk aznap felveszi Önnel a kapcsolatot a hiba elhárításával kapcsolatban.
Hibabejelentés – Debreceni Hőszolgáltató Zrt.
vagy
e-mail: ugyelet@dhrt.hu
(Név, pontos cím, telefonszám, e-mail cím, megadása kötelező, ellenkező esetben az ügyintéző nem tudja felvenni Önnel a kapcsolatot a hiba elhárítása érdekében.)