Debrecenben rendezték meg idén a távhőszolgáltatók ügyfélszolgálati rangadóját

A Debreceni Hőszolgáltató Zrt. a Magyar Távhőszolgáltatók Szakmai Szövetségével együttműködésben szervezte meg idén a Mesterfutam-Ügyfélszolgálatok III. Rangadóját, amelyre országosan 9 csapat adta le nevezését.

A Mesterfutam – Ügyfélszolgálatok Rangadója a Magyar Távhőszolgáltatók Szakmai Szövetségének szakmai programja, amelynek célja az ügyfélszolgálati szakma értékeinek bemutatása, az ismeretek bővítése, a napi tapasztalatok megosztása és ezeknek köszönhetően az ügyfelek magasabb szintű kiszolgálása révén a távhőszolgáltatás kedvező megítélésének fenntartása, javítása ügyfeleik körében. 

 

Az ügyfelek az ügyfélszolgálati munkatársakon keresztül találkoznak legtöbbet távhőszolgáltatójukkal, ők az általuk képviselt távhőszolgáltató cégek arcai, így leginkább az ő munkájukon, teljesítményükön, felkészültségükön keresztül ítélik meg a szolgáltatást és annak minőségét. Szerepük kiemelkedő az ügyfélelégedettség és az ügyfélélmény magas szinten tartásának szempontjából.

 

Az egyre nehezebb gazdasági helyzetben kiemelten fontos a távhőszakma előtt álló kihívásokra felkészülni és felkészíteni az ügyfélszolgálati munkatársakat a felmerülő problémák szakmai és emberi kérdéseinek feldolgozására.

 

Az ügyfélszolgálatok célja az ügyfelek tájékoztatása, támogatása, ügyfélbarát ügyintézéssel. A hosszú távú kapcsolat bizalomra és megértésre épül. Ideális esetben az ügyfelek biztosak benne, hogy az ügyfélszolgálatok munkatársai képesek nekik segíteni. A távhőszolgáltatók ügyfélszolgálati munkatársaikon keresztül is biztosítják a jó minőségű szolgáltatást, az ügyfél problémák kezelésének tevékenységét.  

 

A Debreceni Hőszolgáltató Zrt. ügyfélszolgálati munkatársai is ezt képviselik napi munkavégzésük során, amit bizonyít, hogy tavaly a cég csapata hozta el a Legjobb Ügyfélszolgálat vándordíjat. Az eredmény birtokában váltak jogosulttá az idei rangadó megrendezésére.

 

Idén az izgalmas verseny két napon át zajlott, közel 80 fő részvételével Debrecenben. Az első napon az ország különböző részeiről érkező 9 távhőszolgáltató több mint 30 ügyfélszolgálati munkatársa szállt versenybe a legjobbnak járó „Mesterfutam – Ügyfélszolgálatok Rangadója” vándordíjért. Második nap este, a gálavacsora keretében került sor az ünnepélyes díjátadóra és a versenyen résztvevő, valamint helyezést elért csapatok közös ünnepségére.

 

Gratulálunk a Mesterfutam – Ügyfélszolgálatok III. Rangadója Legjobb ügyfélszolgálatának, a MIHŐ Miskolci Hőszolgáltató Kft. csapatának!