Fenntartható kényelem

slider_aloldal_
slider_aloldal_1
slider_aloldal_3

A Debreceni Hőszolgáltatónál nap, mint nap azért dolgozunk, hogy kényelmet vigyünk a városban élők otthonába. Megbízható fűtési rendszerünk kémény és kazán építési, karbantartási költségek nélkül elérhető lakossági és üzleti ügyfeleink számára.

Hiszünk a fejlődésben. Büszkék vagyunk rá, hogy városunk lakásállományának több mint 30%-a távfűtött és egyre több korszerű beruházáshoz választják versenyképes szolgáltatásunkat.

Hiszünk a fenntarthatóságban. Környezetvédelmi és károsanyag-kibocsátási normáinknak köszönhetően sokat teszünk a tisztább levegőjű és élhetőbb lakókörnyezetért.

Hiszünk a debreceniekben. Együtt óvjuk a várost, a kényelmes és minőségi életet a jövő generációi számára.

A Debreceni Hőszolgáltató Zrt.

A Debreceni Hőszolgáltató Zrt. jelenleg Debrecenben 32.615 lakossági és 1375 egyéb felhasználójának nyújt távhő szolgáltatást, mely magába foglalja a fűtést, hűtést és használati melegvizet.

Távhőszolgáltatási rendszerünk napjainkban 89 km saját tulajdonban lévő távvezeték-hálózatból, valamint 880 db hőközpontból és hőfogadó állomásból áll.

A vevők által elvárt versenyképes minőségű fűtést, hűtést és melegvizet szolgáltatunk a város lakosságának, az energia hordozók takarékos felhasználásával, épületenkénti méréssel és szabályozással.

Bevezetésre került az e-számla ügyintézés, Zafír portálon keresztül, mely fogyasztóink kényelmesebb, otthonról történő ügyintézését segíti elő, ily módon biztonságos, komfortos, időtakarékos, s nem utolsó sorban környezetbarát megoldást nyújtunk. Ügyfélszolgálati irodánk munkatársai készséggel állnak rendelkezésre a személyes ügyintézést előnyben részesítő fogyasztóink számára.

Referenciáink között sorolhatjuk a Debreceni Sportuszodát, a Kölcsey Központot, a Párizsi udvart, a Forest Offices irodaházat, a Főnix Rendezvénycsarnokot, a Nagyerdei Stadiont valamint a Debreceni Strandfürdőt.

Távhő – a modern és környezetbarát választás

Az Európai Unió álláspontja szerint a távhő jelentősen hozzájárulhat az energiaárak csökkenéséhez a kontinensen, a következő évtizedekben. Alacsony ára, megbízhatósága és biztonságossága mellett, környezetvédelmi szempontok teszik egyre népszerűbbé világszerte.

Magyarországon a távhőszektorban a Debreceni Hőszolgáltató Zrt. elsőként indította 1995-ben az ISO 9000 szabvány szerinti minőségirányítási rendszer kiépítését és tanúsíttatását.

A nagyvárosokban a közlekedés és az épületek hőellátása jelentős mértékben hozzájárul az erős légszennyezettséghez.

A távhőszolgáltatás egyik óriási előnye, hogy nem kell tárolni, vagy elégetni helyben a tüzelőanyagot, ily módon a zsúfolt területek levegője tisztább, egészségesebb lesz, élhetőbb környezetet biztosítva ezáltal mindenki számára.

Mindemellett az Öko-, az Ökoplusz és a panelprogramokban megvalósított fűtésszabályozók kiépítésének, épület szigeteléseknek, nyílászáró cseréknek köszönhetően nőtt az épületek energia hatékonysága, így csökkent a lakások hőfelhasználása és a hőtermelésre felhasznált energiaforrások mennyisége.

slider_aloldal_velemeny_1
slider_aloldal_velemeny_2
slider_aloldal_velemeny_3

A távhő előnyei

A távhő kényelmes, környezetbarát, biztonságos, valamint ár-érték arányban és ellátásbiztonság szempontjából is ideális hőellátási mód a nagyvárosokban.

De lássuk milyen előnyei vannak:

  • Biztonságos, megbízható – mert a távhőellátási mód biztonságos, nincs mérgezés-, tűz- és robbanás veszély. A megbízhatóságot, a folyamatos műszaki megújulás, a távfelügyeleti rendszer és a szakképzett személyzet garantálja.
  • Környezetvédelem – mert javítja a városok levegőjének tisztaságát. A felhasználási helyen környezetkárosító anyagot nem bocsájt ki, hiszen társaságunk forróvizes hőenergiát szolgáltat.

Ezen felül az utóbbi időkben az épületek energiahatékonysága is egyre jobbá vált.

  • Kényelmes, komfortos – mert a felhasználóknak nincs gondjuk a fűtőkészülékek üzembe helyezésével, javításával, karbantartásával, ezen felül egyenletes meleget biztosít az egész lakásban, szemben más fűtési rendszerekkel.
  • Szabályozható – A távhőszolgáltatás 3 szinten szabályozható, hőtermelőnél, hőközpontnál és lakásokban (épületrészekben) a termosztatikus radiátor szelepekkel. A termosztatikus szelepek a lakások hőnyereségét (napsütés, sok ember a helyiségben stb.) érzékeli és a radiátort ennek megfelelően elzárja, illetve kinyitja. Ez megtakarítást eredményez a lakás díjfizetőjének.
  • Versenyképes – díjában is versenyképes hőellátási mód a távhőszolgáltatás, főként a nagy hősűrűséget igénylő társasházi lakótömbök esetében.

Versenyképes pénztárcabarát árak

A biztonság, mérhetőség, szabályozhatóság, környezetvédelem területein túl a szolgáltatás díjában is versenyképes hőellátási mód a távhőszolgáltatás, főként a nagy hősűrűséget igénylő társasházi lakótömbök esetében. Az összehasonlítások során persze teljeskörűen figyelembe kell venni a többi hőellátási mód egyéb járulékos beruházási, üzemeltetési, karbantartási költségeit is, amik már a távhő díjába eleve beépültek.

TÉVHIT: Távhő = panel fűtés

A Debreceni Hőszolgáltató Zrt. folyamatos fejlődése és kifogástalan szolgáltatása is bizonyíték arra, hogy a távhő napjainkban már nem a korszerűtlen lakótelepek fűtési módja.

Egyre nagyobb számú új építésű lakópark, szigorú környezetvédelmi minősítésekkel rendelkező irodaház választja a távhőt, számtalan középület fűtési rendszerének kialakítása és üzemeltetése bizonyítja, hogy időről-időre több szakember teszi le a voksát a távhő mellett.

Jelenleg Magyarországon több mint 650.000 távfűtött lakás van. Az elmúlt 20 esztendőben, de napjainkban is olyan távhőrendszer fejlesztések zajlanak, melyek következtében korszerűbbé, energia hatékonyabbá, ezáltal környezetbarátabbá válnak a távhőrendszerek.

A távhő tehát napjainkban egyre közkedveltebb fűtési forma, hiszen környezettudatos, biztonságos, hatékony és pénztárcabarát hőellátási mód. Ezt mi sem bizonyítja jobban, hogy piacbővítési tevékenységünk eredményeként, a távhőrendszerünk közelében lévő potenciális új felhasználókat is sikerült bekapcsolni, mindemellett pedig egyre több lakossági megkeresés érkezik, egy esetleges más fűtési rendszerről távhőre történő váltás céljából.