Felhasználói Elégedettségi Felmérés 2023

Tisztelt Lakossági Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Debreceni Hőszolgáltató Zrt. 2023. évben is jogszabályi kötelezettségének eleget téve Felhasználói Elégedettségi Felmérést végez a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal hatósági felügyeletével.


A felmérés célja, hogy Társaságunk hiteles visszajelzést kapjon tevékenységéről, mely elősegíti a szolgáltatás minőségének folyamatos fejlesztését.
2023. szeptember 01. – október 31. között a felmérést egy, a Társaságunk által megbízott piackutató ügynökség, a M.Á.S.T. Kft kérdezőbiztosai végzik a mintavétel során kiválasztott felhasználási helyek személyes felkeresésével. Az érintett felhasználók kiválasztása véletlenszerűen történik.


A kérdezőbiztosok megbízólevéllel és személyi igazolvánnyal fogják igazolni magukat, valamint lesz náluk egy adatkezelési nyilatkozat a megbízók adataival. A válaszadás önkéntes.


Kérjük – amennyiben Önt is felkeresik – a felmérés sikere érdekében szíveskedjen közreműködni és a kérdezőbiztos által feltett kérdésekre válaszolni.


Számunkra fontos az Ön véleménye, ezért kérjük, hogy válaszaival Ön is segítse munkánkat!


Köszönjük!