Felhasználói Elégedettségi Felmérés

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Debreceni Hőszolgáltató Zrt. 2023. évben is jogszabályi kötelezettségének eleget téve Felhasználói Elégedettségi Felmérést végez a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal hatósági felügyeletével.

A felmérés célja, hogy Társaságunk hiteles visszajelzést kapjon tevékenységéről, mely elősegíti a szolgáltatás minőségének folyamatos fejlesztését.

A kutatás során a felhasználók különböző kommunikációs csatornákon keresztül (személyesen, telefonon, e-mailben) véleményezhetik a szolgáltatás minőségét vagy az ügyfélszolgálat tevékenységét.

Számunkra fontos az Ön véleménye, ezért kérjük, hogy válaszaival Ön is segítse munkánkat!

Köszönjük!