Tisztelt ügyfeleink a járványügyi veszélyhelyzet ideje alatt is biztonságosan teljesíthetik befizetéseiket
Tájékoztatjuk díjfizetőinket/ügyfeleinket, hogy a járványügyi helyzettől függetlenül lakásaikban a távhőszolgáltatás keretében folyamatosan biztosítjuk a fűtési és használati melegvíz szolgáltatást, ennek értelmében a szolgáltatásaink díjait tartalmazó távhőszolgáltatási számláink is kibocsátásra – és teljes körűen postázásra – kerülnek. A fizetési határidő a számla első oldalán található, amely időpontig szíveskedjenek a számla összegének kiegyenlítéséről gondoskodni.
Amennyiben számláikat csekkes fizetési móddal rendezik javasoljuk Önöknek, hogy saját biztonságuk érdekében, a járványügyi veszélyhelyzet ideje alatt a postai csekkes befizetés helyett, ha tehetik válasszanak az alábbi elektronikus fizetési lehetőségek közül:
- igényeljék az e-számla szolgáltatásunkat és fizessenek bankkártyával. Amennyiben társaságunk honlapján a https://dhrt.hu oldalon e-számlát igényel (regisztrációt követően jelölje be, az e-számlát kérek kockát) az igénylést követően lehetősége lesz számláját bankkártyával is kiegyenlíteni.
- válasszák a banki eseti átutalást és fizessenek elektronikus banki csatornákon keresztül:
Debreceni Hőszolgáltató Zrt.
Bankszámlaszám: 11738008-20226433-00000000
Közlemény: ügyfél azonosítóját valamint a befizetni kívánt számla sorszámát (ez a számla első oldalán a jobb felső sarokban található),
- térjenek át a kényelmes csoportos beszedési megbízás útján történő számla kiegyenlítésre, amelyet saját bankjánál kezdeményezhet,
- válasszák az icsekk mobiltelefonos applikációt (QR kód), bővebb információ az https://icsekk.hu honlapon található.
Bármilyen kérdése merül fel a fenti tájékoztatónkkal kapcsolatban kérjük, keresse telefonos vagy online ügyfélszolgálatunkat, szívesen segítünk! 52/525-525; ugyfelszolgalat@dhrt.hu
EGYÜTTMŰKÖDÉSÜKET KÖSZÖNJÜK!