A debreceni vagyonkezelő vállalata | facebook

Debreceni Hőszolgáltató Zrt

(52) 509-409

Vevőszolgálat nyitvatartás

H-K-Sze: 8-15:30 | Cs: 8-20 | P: 8-12

Hibabejelentő ügyelet

ugyelet@dhrt.hu

Vevőszolgálati iroda

A Debreceni Hőszolgáltató Zrt. a díjfizetői, felhasználói kapcsolattartás elősegítése érdekében Vevőszolgálati Irodát működtet. 

Vevőszolgálati Iroda tevékenysége

    • Általános információadás a szolgáltatásról,
    • Díjfizetőváltozás bejelentésével kapcsolatos feladatok ellátása,
    • Igazolás kiadása tartozás mentességről,
    • Díj befizetések fogadása,
    • Tájékoztatás a távhőellátás – fűtés és HMV – díjtételeiről, az elszámolási módokról és a számlázási rendről,
    • Távhőellátás számláival kapcsolatos észrevételek intézése,
    • Tájékoztatás a távhő és a HMV mérés szerinti elszámolásának lehetőségeiről és feltételeiről, részfizetés módosítása,
    • Tájékoztatás aktuális tartozásról, megállapodás kötés a tartozás kiegyenlítésére,
    • Egyéb a szolgáltatással kapcsolatos bejelentések fogadása, továbbítása.

A bejelentésekről-panaszokról jegyzőkönyv készül, ha a személyes, vagy telefonos panasz kezelése a vevőszolgálati helyek ügykezelői hatáskörét meghaladja (a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges), vagy a felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, és/vagy kéri a panaszról jegyzőkönyv felvételét.

Személyes panasz esetén a jegyzőkönyv bejelentői fejezetét a panaszos tölti ki (kivéve, ha felkéri erre az ügyintézőt).

Vevőszolgálati Iroda elérhetősége:

Debrecen, Darabos u. 16.

Telefon: (52) 525-525 Fax: (52) 525-527

Nyitva: H-K-Sz: 8-15.30 óráig, Cs: 8-20 óráig P: 8-12 óráig

Ebédidő: 12 – 12.30 óráig

Ha a bejelentő hozzájárul, -a fenti okok miatt jegyzőkönyvezendő- telefonos panaszokról nem szükséges írásos jegyzőkönyvet felvenni, hiszen a Vevőszolgálati Iroda telefonos hívásai a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (továbbiakban: Fvt.) 17/B. § (3) bekezdése szerint rögzítésre, és 5 évig megőrzésre kerülnek, és igény esetén a panaszos rendelkezésére állnak.

A jegyzőkönyvekben (hangfelvételeken) rögzítetteket DH Zrt. illetékes szervezeti egysége kivizsgálja és 15 napon belül indoklással ellátott tájékoztatást küld a felhasználónak,kivéve ha a DH Zrt. a szóban közölt panaszban foglaltaknak nyomban eleget tesz.

Jogorvoslati helyek:

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület         Lakóhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérési adatait itt találja!
4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13.
Tel:(+36 52) 500 710
Fax: (36 52) 500 720
E-mailbekelteto@hbkik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal
Debreceni Járási Hivatala
Közlekedési és Fogyasztóvédelmi Főosztály  Fogyasztóvédelmi Osztály  
4025 Debrecen, Széchenyi u. 46.
Tel.:(+36 52) 533 924
Fax: (+36 52) 327 753
E-mail: fogyasztovedelem.debrecen.jh@hajdu.gov.hu

Magyar Energetikai és Közmű –szabályozási Hivatal
Fogyasztóvédelmi Ügyfélszolgálat
1054 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 52.
1388 Budapest, Pf. 89
Tel:(+36 1) 459 7740
Fax:(+36 1) 459 7739
E-mailugyfelszolgalat@mekh.hu

A Távhőszolgáltatásról szóló 2005. évi XVIII. törvény 11. § (3) bekezdésének megfelelően a fogyasztóvédelmi hatósági eljárásban a fogyasztónak igazolnia kell, hogy a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos és az eljárás alapjául szolgáló panaszt a távhőszolgáltató felé megtette. 

kristof

About kristof

Website Designed & Builded by Erneszt Etemez | DHRT © 2019 | All Rights Reserved