A debreceni vagyonkezelő vállalata | facebook

Debreceni Hőszolgáltató Zrt

(52) 509-409

Vevőszolgálat nyitvatartás

H-K-Sze: 8-15:30 | Cs: 8-20 | P: 8-12

Hibabejelentő ügyelet

ugyelet@dhrt.hu

Elismerések

Nemzeti Minőségi Díjas – a Debreceni Hőszolgáltató Részvénytársaság

A Kiválósághoz vezető útról

A minőségközpontú irányítási rendszer mellett cégünk vezetése már 1995-ben elkötelezte magát, amikor team-munkában elindította az ISO 9000 szabvány szerinti Minőségiránytási rendszer kiépítést és tanúsíttatást.

A következő években a cégvezetés tudatosan építette ki a TQM (Total Quality Management – Teljeskörű Minőség Irányítás) elvű működési gyakorlatot: a folyamatos fejlesztést a környezeti (vevői – tulajdonosi – dolgozói) elvárásoknak való megfelelésért. A cégvezetés az évente felmért és pontosított elvárásokhoz igazítja: küldetését és stratégiai célrendszerét. A céltudatos humán- és technikai erőforrás fejlesztési projektek az üzleti eredményesség javulása mellett: a vevői, tulajdonosi, dolgozói elégedettség folyamatos növekedését is eredményezték.

A működési folyamatok fejlesztésének eredményességét már 2003. évtől az említett brüsszeli alaptvány által kidolgozott EFQM “Szervezeti kiválóság” modelljében méretteti meg a cég. A modell a “TQM alapelvekre épül. Ezen elvek szerinti működést keresik és ismerik el a Díjak odaítélése során is.
A pályázati visszajelzések s a környezeti elvárások alapján pedig folyamatosan javítjuk működésünket.

2002

ISO 9001 szabvány szerinti működés tanúsítása (kiépítés éve: 1995)

2002

3. hely magyarországi összesített kategória: „Legjobb Munkahely”(58 cég)

2003

Észak-Alföldi Regionális Minőség Díj (szolgáltatói kategóriában)

2004

1. hely magyarországi kis és közép kategória:  „Legjobb Munkahely” (95 cég)

Év Menedzsere Díj – Csonka Tibor vezérigazgató részére.

MaTáSzSz – Knuth Károly Díj – Csonka Tibor vezérigazgató részére

MaTáSzSz – Magyar Távhőszolgáltatásért Szakmai Díj – Bede László gazdasági igazgató részére

2005

3. hely közép és kelet európai régió: „Legjobb Munkahely” (143 cég)

EFQM, Elismerés a Kiválóságért Díj

2006

MaTáSzSz –  Magyar Távhőszolgáltatásért Szakmai Díj

Hernyák Imre értékesítési igazgató részére

SHIBA Díj (az első magyar távhűtési projektért)

EFQM, Elismerés a Kiválóságért Díj

2007

1. hely magyarországi kis és közép kategória:  „Legjobb Munkahely” (140 cég)

6. Hely közép-kelet Európai régió kis – és közép vállalati kategória: „Legjobb Munkahely”

2008

Nemzeti Minőségi Díj – 2007.

Debreceni Egyetem Tiszteletbeli Docens cím Csonka Tibor vezérigazgató részére

MaTáSzSz –  Magyar Távhőszolgáltatásért Szakmai Díj

Kovács Zsolt szolgáltatási igazgató részére

Regionális Innovációs Díj(távhűtés továbbfejlesztéséért)

2010

Üzleti Etikai Díj – 2010. 

3. hely magyarországi kis és közép kategória:  „Legjobb Munkahely” (148 cég)

„Évtized győztese” magyarországi kis és közép kategória:  „Legjobb Munkahely” (148 cég)

2011

Minőségért – Vándor Díj kitüntetés

Csonka Tibor vezérigazgató részére (ISO-9000 Fórum)

Debreceni Egyetem Tiszteletbeli Docens cím

Kovács Zsolt szolgáltatás igazgató részére

2013

2. hely magyarországi kis és közép kategória:  „Legjobb Munkahely” (90 cég)

2015

MaTáSzSz – Knuth Károly Díj Bede László gazdasági igazgató részére

MaTáSzSz – Knuth Károly Díj Hernyák Imre értékesítési igazgató részére

lonsdale201@hotmail.com

About lonsdale201@hotmail.com

Website Designed & Builded by Erneszt Etemez | DHRT © 2019 | All Rights Reserved