Üdvözöljük a Debreceni Hőszolgáltató Zrt. megújult honlapján.
Akadálymentesítés

Tájékoztató a Debreceni Hőszolgáltató Zrt. felhasználói rendszeren végzett szolgáltatásairól (érvényes 2017. március 1-től)

Tisztelt Felhasználónk!

Kérjük, olvassa el figyelmesen az alábbiakat!

 

  1. Díjmentesen végzett szolgáltatások

A felhasználói rendszeren (hőközpont falsíkján kívül eső fűtési és melegvíz vezetékeken, szerelvényeken, fűtőtesteken):

  • a testi épséget veszélyeztető és/vagy vagyoni kárt okozó hiba esetén a felhasználói rendszer kizárás és ürítés, majd a társaságunktól független szakvállalkozóval elvégeztetett hibaelhárítás készre jelentését követően üzembe helyezés (visszanyitás, töltés, légtelenítés),
  • a fűtés beindításához kapcsolódó és a fűtési időszak alatt - a felhasználói rendszer ürítésével nem összefüggő - (fűtőtest) légtelenítés,
  • a felhasználói rendszer leürítése nélkül elhárítható tömörtelenség megszüntetés (pl. tömszelence, hollandi után húzás).

A munkavégzéshez szükséges helyiségekbe való bejutás biztosítása minden esetben a megrendelő feladata!

  1. Díjfizetés ellenében végzett szolgáltatások

 

Ssz.

Szolgáltatások megnevezése

Bruttó díj

2.1.

Megalapozatlan hibabejelentés esetén történő kiszállás (Üzletszabályzat 11.3.1. szerint)

3 000

2.2.

Melegvíz mérő plomba levétel (jóváhagyott átalakítás előtt)

3 000

2.3.

Melegvíz mérő plombálás (jóváhagyott átalakítás után)

3 500

2.4.

Melegvíz mérő tömítés és plombálás

4 500

2.5

Melegvíz mérő csere a szolgáltató által biztosított vízmérővel

8 000

2.6.

Melegvíz mérő előtti ½”-os gömbcsap csere rendszerürítéssel, töltéssel és légtelenítéssel

8 000

2.7.

Melegvíz mérő kikapcsolás megrendelésre

5 000

2.8.

Melegvíz mérő visszakapcsolás felhasználó által biztosított hiteles vízmérővel

5 000

2.9.

Melegvíz mérő visszakapcsolás a szolgáltató által biztosított vízmérővel

8 000

2.10.

Használati melegvíz felhasználói rendszer ürítés, töltés és légtelenítés

4 000

2.11.

Fűtési felhasználói rendszer ürítés, töltés és légtelenítés május 16-tól szeptember 14-ig

4 000

2.12.

Fűtési felhasználói rendszer ürítés, töltés és légtelenítés szeptember 15-től május 15-ig

9 000

A 2.4. 2.5. és 2.6. pont szerinti szolgáltatások elsősorban a DH-Szerviz Kft.-től rendelhetők napközben a 30-940-09-11 telefonon.  Társaságunk kapacitás hiányában felhasználói rendszeren egyéb szolgáltatásokat vállalkozásszerűen nem kíván végezni.

2.1. pont szerint megalapozatlan hibabejelentésnek minősül, ha a hiba kivizsgálása során munkatársaink megállapítják, hogy a hiba a felhasználói rendszer vagy a felhasználói hely nem megfelelő állapotára vezethető vissza (például ha a helyiség hőmérséklet panaszt a radiátorszelep nem teljes nyitott állása, vagy a nyílászárók réseinek tömítetlensége, vagy ha az alacsony használati melegvíz hőfokot a cirkulációs vezeték hiánya okozza).

2.2.  2.3. 2.10.  2.11. és 2.12. pont szerinti szolgáltatások estén, ha a munkavégzés célja a használati melegvíz vagy a fűtési felhasználói rendszer részleges átalakítása - beleértve a fűtőtestek cseréjét, le és felszerelését is -, akkor a munkakezdés előtt a munkát végző munkatársainknak be kell mutatni műszaki csoportunk átalakításra vonatkozó írásos jóváhagyó szolgáltatói véleményét és a Felhasználói Közösség Megbízott írásos engedélyét is

2.6. 2.10. és 2.12. pont szerinti szolgáltatások elvégzéséhez a Megrendelőnek gondoskodni kell az érintett felhasználók előzetes kiértesítéséről, melynek tartalmazni kell a távhőszolgáltatási szünet okát és időtartamát.

2.12. pont szerinti szolgáltatás elvégzéséhez a Felhasználói Közösség Megbízott jóváhagyó írásbeli hozzájárulása is szükséges.

  1. Szolgáltatás megrendelés és időpont egyeztetés: a +36 52  460-460 telefonszámon vagy a Jerikó utca 23. szám alatti területvezetőségen hétfőtől péntekig 8-tól 15 óráig a tervezett munka megkezdése előtt minimum 2 munkanappal. A megrendelés során közölni kell a munkavégzés helyét, célját, a megrendelő nevét és telefon elérhetőségét.
  2. A tájékoztatóban felsorolt szolgáltatásokhoz kapcsolódó munkákat társaságunk munkatársai munkanapokon 8 és 14 óra között, előre egyeztetett 3 órás időintervallumon belüli kezdéssel végzik. A munkavégzéssel érintett lezárt helyiségekbe való bejutást a Megrendelőnek kell biztosítani.
  3. Szolgáltatás díjának kiegyenlítése

Magánszemély esetén a fizetés a munkavégzés helyszínén a munka megkezdése előtt számla ellenében történik. A szolgáltatás pontos bruttó összegét javasoljuk előkészíteni.

Cég/Társasház/Lakásszövetkezet megrendelő esetén a Megrendelő, a számla kiállításától számított 15 napon belül köteles megfizetni a számla ellenértékét. Fizetés módja: átutalás.

  1. Szolgáltatás teljesítésének igazolása: a munka elvégzésének tényét a magánszemély Megrendelő a helyszínen a számla aláírásával, Cég/Társasház/Lakásszövetkezet a munkalap aláírásával igazolja.
  2. Az elvégzett szolgáltatáshoz kapcsolódó töltési, légtelenítési igény bejelentése: a 460-460 ügyeleti telefonszámunkon lehetséges. A felhasználói rendszeren végzett munkálatok ellenőrzésének koordinálása a Megrendelő feladata.
  3. A megrendelt szolgáltatáshoz kapcsolódó egyeztetetett időpontú töltés és légtelenítés időpontjáról a Felhasználói Közösség érintett tagjainak tájékoztatása, továbbá a töltő és légtelenítő szerelvényeket tartalmazó helyiségekbe való bejutás biztosítása a Megrendelő feladata.
  4. Fűtési időszakban (szeptember 15. – május 15.) a fűtési rendszer visszatöltését az ürítés napján 14 óráig meg kell kezdeni.
  5. Hibabejelentés: 0-24 óráig telefonon: 460-460 (technikai okok miatt foglaltság esetén is kicsöngést jelez). A 460-460 telefonvonal tartós elérhetetlenséggel járó műszaki hibája esetén: a413-330 telefonszámon, vagy e-mailben: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát..
  6. Társaságunkkal kapcsolatosan további információk érhetők el honlapunkon: dhrt.hu       Debrecen, 2017. február

Tisztelettel: Debreceni Hőszolgáltató Zrt.